Is het ontvangen artikel niet naar wens? Geen probleem; je kunt het artikel tot 14 dagen na ontvangst terugsturen. Gepersonaliseerde artikelen kunnen niet geretourneerd worden. Tip van onze kant: Je kunt de bestelling ook kosteloos omruilen voor een andere maat en/of artikel!


Let op: In verband met enorme drukte wordt uw retourzending mogelijk één week later verwerkt.

  • Stap 1

Vul het retourformulier in en voeg deze toe aan jouw retourzending.


  • Stap 2

Plak het retourlabel op het pakket


  • Stap 3

Geef het pakket af bij een UPS Access Point.
Zoek het dichtstbijzijnde punt via https://www.ups.com/dropoff/?loc=nl_BE.


  • Stap 4

Het aankoopbedrag wordt binnen 3 tot 5 werkdagen teruggestort.



Afgiftelocaties

Pakketjes die voorzien zijn van een retourlabel kunnen kosteloos bij een UPS Access Point worden afgegeven. Bekijk via de volgende link wat jouw dichtstbijzijnde UPS Access Point is in België: https://www.ups.com/dropoff/?loc=nl_BE.

Retourzendingen via UPS ontvangen wij doorgaans na 1 tot 3 werkdagen na afgifte bij een UPS Access Point.


Retourinstructies

► Artikelen dienen in onberispelijke staat, ongedragen en voorzien van het originele label te zijn en in de originele verpakking worden aangeboden voor retour.
► Gepersonaliseerde artikelen kunnen niet geretourneerd worden.
► Geef op het retourformulier aan welke artikelen je retourneert en voeg het retourformulier toe aan jouw retourzending.
► Bij afgifte van jouw pakket ontvangt je een afgiftebewijs. Bewaar dit bewijs goed! Dit is jouw bewijs dat het pakketje is geretourneerd.

Als u uw bestelling retourneert, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de bestelling te retourneren, van ons terug. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben ontvangen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Wij streven ernaar om terugbetalingen binnen 3 werkdagen te verwerken.

Retourzendingen vanuit landen buiten Nederland en België zijn voor eigen rekening..



Veelgestelde vragen over retourneren

Hoelang duurt het voordat mijn retourzending is verwerkt?

In verband met de enorme seizoensdrukte, kan het voorkomen dat het in de maand september enkele dagen langer duurt voor uw retourzending is verwerkt. Zodra uw retourzending door ons is verwerkt, ontvangt u een bevestigingsmail. Bewaar uw verzendbewijs tot dat u deze bevestigingsmail van ons heeft ontvangen. Zodra u de bevestigingsmail heeft ontvangen, duurt het 3 tot 5 werkdagen voordat het bedrag op uw rekening is teruggestort.

Waar vind ik het retourformulier?

Bij iedere bestelling wordt het retourformulier toegevoegd. Hierop staan de geleverde artikelen en het ordernummer vermeld. Voeg het retourformulier altijd toe aan de retourzending zodat wij spoedig de volledige retourzending kunnen verwerken.

Waar vind ik de retoursticker?

Onderaan het retourformulier vind je het retourlabel. Plak deze op het pakket. Er zullen vervolgens geen kosten worden gerekend om je pakketje terug te sturen.

Hoe moet ik de retourzending verpakken?

De artikelen dienen in de originele verpakking van de fabrikant retour gestuurd te worden. De retourzending dient in een gepaste verpakking verstuurd te worden. Dit mag ook een andere verpakking zijn dan reeds ontvangen.

Op welke rekening wordt het aankoopbedrag teruggestort?

Na ontvangst van de retourzending zal het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen binnen 3-5 werkdagen worden teruggestort. Het bedrag zal door onze betalingsmaatschappij Buckaroo worden teruggestort op de rekening waarmee de bestelling is betaald.

Kan ik gepersonaliseerde artikelen retourneren?

Gepersonaliseerde artikelen kunnen niet geretourneerd worden.

Ik heb mijn bestelling betaald met een waardebon, wat nu?

Het bedrag wat u van ons terug krijgt wordt teruggestort op uw rekening of creditcard. Mocht u (deels) met een waardebon hebben betaald, dan maken wij een nieuwe waardeboncode voor u aan. Deze nieuwe code kunt u terugvinden in de factuur die per mail naar u wordt verstuurd. De code van uw oorspronkelijke waardebon is niet langer geldig.

Deskundig Advies

Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 09:00 tot 21:00 uur & op zaterdag van 10:00 - 16:00 uur.
  • Bel: 014-960105
  • Direct antwoord
  • Stel je vraag via e-mail
  • antwoord binnen 1 werkdag
  • Stel je vraag via facebook
  • antwoord binnen 1 werkdag