Veelgestelde vragen
Hoe kan ik een kortingscode of waardebon gebruiken bij de bestelling?
We maken een onderscheid tussen kortingscodes en waardebonnen. Een kortingscode geeft korting op je aankoop en kun je invoeren in je winkelwagentje.
Een waardebon, ook wel giftcard genoemd, is een officieel betaalmiddel. Om deze te gebruiken, kies je bij het afrekenen voor de optie 'giftcard' als betaalmethode. Klik vervolgens op de knop "bestellen en betalen". Hier kom je in een veilige betaalomgeving waar je de 19-cijferige giftcard en bijbehorende pincode kunt invullen.
Heb je een waardebon wat níét bestaat uit 19 cijfers? Dan kun je deze makkelijk omwisselen voor een 19-cijferige code. Dat doe je hier.
Kan ik artikelen toevoegen aan een bestaande bestelling?
Kan ik een bestelling gratis terugsturen?
Kan ik een artikel omruilen?
Heb ik mijn bestelling morgen in huis?
Wanneer ontvang ik mijn geld terug na een retourzending?
Je kunt controleren wanneer we jouw pakket hebben ontvangen door de track en trace te gebruiken die op het ontvangstbewijs van de bezorger staat. Zodra we een geretourneerd pakket hebben ontvangen, duurt het maximaal twee weken voordat we je laten weten dat we de retourzending hebben verwerkt en het geld hebben teruggestort. Het teruggeboekte bedrag wordt op dezelfde manier teruggestort als de betaalmethode die je hebt gebruikt bij het plaatsen van de bestelling.
Houd er rekening mee dat er €1,95 aan retourverwerkingskosten wordt afgetrokken van het terug te betalen bedrag.